همشهری آنلاین: پرونده هشتمین دوره مسابقات لیگ اسکیت سرعت بانوان در رده سنی جوانان و بزرگسالان با معرفی نفرات برتر بسته شد.

Skate

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در این مسابقات که در آکادمی ملی اسکیت مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، در پایان مرحله نهایی نفرات و تیم‌های برتر به این شرح معرفی شدند:

ماده 10 کیلومتر جوانان یک، مرجان تیموری از بونت انقلاب تهران در جای نخست ایستاد، سعیده هداوند از همین تیم بر سکوی دوم تکیه زد و ارمینا ابلقی از اتلتیک تهران به مقام سومی بسنده کرد.

در ماده 300 متر جوانان یک، نگین شیخی از مرکزی اول شد، فاطمه حاج آقایی از همین تیم به مقام دومی دست یافت و تامیلا رحیمی از بونت انقلاب تهران سوم شد.

در ماده 10 کیلومتر جوانان دو، نهال مقدم رحمانی از بونت انقلاب تهران اول شد، درسا شهریاری از غرل تهران در جایگاه دوم ایستاد و حدیثه طباطبایی از همین تیم سوم شد.

در ماده 100 و 300 متر، نیلوفر امامی از بونت انقلاب تهران اول شد، مهیا دست‌پاک از غزل تهران دوم شد و فاطمه حسین‌رضایی از بونت انقلاب تهران بر سکوی سوم تکیه زد.

در ماده 100 و 300 متر بزرگسالان، الهام مدیر دهقان و شقایق امامی از بونت انقلاب تهران اول و دوم شدند و یکتا محسنی از غزل تهران در جایگاه سوم قرار گرفت.

در 10 کیلومتر بزرگسالان، سمیه رحیمی و زهرا مظفری از تیم غزل تهران به ترتیب اول و دوم شدند و میترا فرجی از بونت انقلاب تهران در جایگاه سوم قرار گرفت.

در وان لپ و 1000 متر جوانان یک، یگانه دخت جواهریان از غزل تهران اول شد، مرجان تیموری از بونت تهران بر سکوی دوم تکیه زد و نگین شیخی از مرکزی به مقام سومی بسنده کرد.

در وان لپ و 1000 متر جوانان دو، نهال مقدم رحمانی و نیلوفر امامی از بونت انقلاب تهران اول و دوم شدند و مهیا دست‌پاک از غزل تهران در جایگاه سوم ایستاد.

در وان لپ و 1000 متر بزرگسالان، یکتا محسنی از غزل تهران بر سکوی نخست ایستاد، الهام مدیر دهقان از بونت انقلاب تهران دوم شد و رامینا چهره‌ساز از اتلتیک تهران بر سکوی سوم ایستاد.

در ماده امدادی جوانان یک، تیم بونت انقلاب تهران بر سکوی نخست ایستاد، غزل تهران دوم شد و تیم استان مرکزی در جایگاه سوم قرار گرفت.

در امدادی جوانان دو، تیم‌های بونت انقلاب تهران، غزل تهران و مرکزی عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در امدادی بزرگسالان نیز عناوین نخست به تیم‌های بونت انقلاب تهران، غزل تهران و اتلتیک تهران رسید.

 

کد خبر 343514

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha